Adventsøndag på Uthaug Kunstsenter

uthaugV E L K O M M E N !!! 1te søndag i advent (30te november) kl. 16:00

Gjødingvegen 65, 2090 HURDAL

Programmet er som følger:

Juletreet tennes, og vi går rundt juletreet ca. kl. 16:15

Vi synger norske julesanger, inkludert Prøysen, og tradisjonen tro severes gløgg og pepperkaker til både store og små.

ÅRETS UNDERHOLDERE: Skuespiller Tom Styve, ved Teater Innlandet på Hamar, vil formidle Prøysens flotte eventyr: “Snekker Andersen og julenissen”. Felespiller Ingvild Sæther tar med både Haringfele og fiolin når hun kommer til oss, så dette lover godt. Julenissen sier også han vil komme, og kanskje tar han med små pakker til de minste barna ♥

Kafé Eve åpner etter juletregangen. Her blir det både matretter og deilige kaker. kaffe, te, m.m. Salgsboden vår åpner også etter juletregangen.

I år har vi invitert BORGEBIL (Børge Thinn) fra Årnes, som kommer med sine fantastiske trebiler og tog. I tillegg blir det salg av flotte barnebøker, julekort med motiv fra  Jørleif Uthaugs kunst, kalenderplakater for 2015 og ikke minst både rognebærgelé og eplegelé fra “Lysbakkens hjemmelag’de” på Toten. Inngang: kr. 150;- / barn helt gratis!

Booking, info: 452 60 621 / uthaugkunstsenter@gmail.com / www.uthaugkunstsenter.com

Publisert i Arrangementer