Flott høstprogram på Nasjonalbiblioteket

Stort høstprogram i nye publikumsområder

Fredag 1. september åpner Nasjonalbiblioteket nye publikumsområder med kafé, arrangementsrom og utstillingsarealer, dype lenestoler og enda flere arbeidsplasser mellom fresker og høye himlinger. I åpningsuka 1.—9. september blir det arrangementer hver dag om alt fra kjærlighetsbrev til sjømonstre, og vi setter i gang en rekke nye programserier med kulturhistorisk bredde både i tid og tema, innenfor felter som musikk, litteratur, film, historie og samfunn.

Utover høsten kommer Siri Hustvedt, Tor Bomann-Larsen, Atle Antonsen, Gerd-Liv Valla, Solveig Kringlebotn, Nils Petter Molvær, Hanne Ørstavik, Erling Sandmo, Don Martin, Tariq Ali og mange flere for å formidle kulturhistorie på Solli plass.

Les mer og bla i programkatalogen

Publisert i Nyhetsbrev