Ny musikk og tekster av Frode Barth og Øystein Wingaard Wolf

Lørdag, 2. June kl. 16:30 spiller de på Festivalen Rød resept i Trosterudvillaen, Dr. Dedichensvei 28, kl. 16:30

“På lørdag kommer ingen ringere enn Øystein W. Wolf og Frode Barth. Øystein er en av våre aller største skatter, og sammen med Frode Barth er de resept for alle sinn. Øystein Wingaard Wolf er en norsk forfatter og sanger som siden debuten på Aschehoug i 1981 har utgitt nærmere femti diktsamlinger og romaner. Gjennomgående temaer er individ, sjel og gud. Frode Barth har utgitt og medvirket på en rekke CD-utgivelser, gjestet festivaler i inn- og utland og deltatt i TV- og radioprogram. Samtidig er han en aktiv komponist med produksjon på rundt 400 verk innen flere genre som scenemusikk, seriøs musikk, jazz, pop/rock og filmmusikk. Trust Trosterud og disse herlige fyrene og kom!”

Det er ellers et spennede festivalprogram innen de fleste kunstgenre fra 1-3. Juni:

Frode Barth, frodebarth@frodebarth.com,
Phone: +47 90645924, Skype ID: frodebarth