Vellykket kveld på Engebret!

Karl-Erik Harr, Aud Nyegaard og Aage Kvalbein

Siste medlemsmøte i vårsesongen ble avholdt på Engebret 23. mars med 110 gjester påmeldt. Derfor måtte vi også ta Akevittkammeret i bruk under middagen. Til denne kvelden var det innkjøpt klappstoler, slik at alle kunne sitte i Festsalen under underholdningen. Den var det Karl-Erik Harr, Aud Nyegaard og Aage Kvalbein som sto for. De hadde laget en kortversjon av sitt program ”BILDER I SEIL”, som de opptrådte med på Hurtigruta i fjor høst. Vi har gått til innkjøp av et lydanlegg til bruk for våre arrangementer, som ble innviet denne kvelden. Så alle fikk god lyd og kunne nyte fremføringen.

Etter det kunstneriske innslaget ble det servert nydelig mat med godt drikke, som vanlig på Engebret, og til alles store glede.

Stemningen var på sitt beste, og de gode samtalene summet rundt bordene, og her var det mulighet for å mingle.

Nok en hyggelig aften på Engebret; her føler vi oss velkommen og hjemme!

23.3

Publisert i Medlemsmøte