Dette kjøpet er regulert av standarden beskrevet under. Dette er ikke en nettbutikk, men en betalingsplattform for medlemmer av Kunstnerforeningen.

Betaling

Samtlige priser er oppgitt i NOK. Vi er ikke momspliktige, så alle summer er uten moms.
Du kan kun være medlem av Kunstnerforeningen for å benytte tjenestene på denne siden.

Vi bruker DIBS Easy som samarbeidsparter på betaling. Her er også Vipps inkludert. Du som medlem og dermed «kunde» kan enkelt velge mellom Visa, MasterCard eller Vipps. Vi benytter oss av 3D Secure som er en sikkerhetsstandard laget av VISA og Mastercard for betalinger over internett. Hele beløpet må betales med en gang du gjennomfører bestillingen, det være seg for leie eller medlemsmøte. Overføringen skjer med sikker SSL-kryptering. Det innebærer at ingen uvedkommende kan se dine kortopplysninger når den sendes fra denne medlemssiden til betalingsleverandøren. Hos oss er det 100% trygt å betale.

Om betaling med Visa / Mastercard

Når du betaler med kort reserveres beløpet på ditt betalingskort og overføres til oss så snart som mulig etter at transaksjonen er gjennomført.

Når er påmeldingen eller reservasjonen din gyldig?
Så snart du har betalt møtet eller leiegebyret, og din betaling er registrert, er du påmeldt møtet, eller leleperioden din er reservert deg. Du får en bekreftelse på dette på mailadressen du har oppgitt. Har du spørsmål må du kontakte daglig leder.

Tilbakebetaling

Når vi mottar din reservasjon, mottar du bekreftelse på betaling. Hvis du må avbestille gjelder følgende betingelser:
Medlemsmøte: Hele beløpet refunderes ved avbestilling senest kl. 12 FREDAGEN før gjeldende møte.
Torskemiddag: Hele beløpet refunderes ved avbestilling senest kl. 12 TORSDAGEN før gjeldende møte.
Juleballet: Hele beløpet refunderes ved avbestilling senest EN UKE før gjeldende møte.
Dette fordi restaurantene trenger varsel for beregning av mat.
Ved avbestilling til torskemiddagen og juleballet kan deler av beløpet refunderes etter fristens utløp etter avtale. Kontakt daglig leder før du gjennomfører slik reservasjon.
Leie av eiendom: Under normale omstendigheter refunderes hele beløpet fram til det er 4 – fire – uker til oppholdet du har reservert begynner. Etter dette minsker våre muligheter til å få leiet ut, og du må søke refusjon gjennom din egen reiseforsikring. Får vi imidlertid leiet ut i den perioden du skulle brukt eiendommen, vil hele beløpet refunderes. Kontakt daglig leder om du har spørsmål.

Ved kortbetaling vil pengene overføres til betalingskortet du benyttet når du la inn reservasjonen. Transaksjonen skjer gjennom Easy, og du kan forvente at det tar mellom 4-10 dager før pengene er tilbake på ditt betalingskort.

Kunstnerforeningen
Parkveien 57, 0256 Oslo
Telefon 90 47 97 67
Kontoret er åpent tirsdager – onsdager – torsdager mellom 12-15 eller etter avtale. *forbehold i visse perioder
E-post: post@kunstnerforeningen.no

Våre kunde- og medlemsdata oppbevares etter norsk lov, og vil ikke bli delt med/solgt til en tredje part. Kunstnerforeningen er ansvarlig for kredittkorttransaksjoner gjort gjennom denne nettsiden.

Tekst og bilder tilhører Kunstnerforeningen. Vi ber om at tekst og bilder ikke kopieres uten tillatelse.