Release av Øystein W. Wolfs nye bok og cd

ØysteinØystein Wingaard Wolf inviterer til release party for sin nye bok, “Eslets slengkyss” og nye CD “Flammer” på Buckleys torsdag 23. oktober, Lille Grensen 7. Dørene åpner kl 19.00. Det blir opplesning fra boken og konsert.
Oppvarmingsartist: André Clemetsen.  Konfransier: Hans Broch Nielsen.
Øystein Wingaard Wolf, vokal, Frode Barth, gitarer, Hasse Bjørnstad, gitarer
Salg av CDer og bøker som kan signeres  CC kr 150.-
“Øystein Wingaard Wolf (f. 1958, Oslo) er en av Norges mest særpregede og fargerike poeter, og det er en stor glede å få han hit!
Ordsmeden er langt over snittet produktiv og er aktuell med ny bok, ”Eselets Slengkyss”. Inspirert av Bruno Schulz, skriver Øystein Wingaard Wolf blomstrende, romantisk og smått surrealistisk om nære relasjoner, sin jødisk-kristne familiebakgrunn, forelskelser, reiser, mat og sport.
Dessuten drømmer han visstnok om å spise sin mor.
For under to måneder siden slapp han skiven ”Flammer” på KKV – sin fjerde utgivelse, 16 år etter debuten. Her har han tatt med en uvanlig sammensatt bukett med musikere. Vi finner bl.a. Hasse Bjørnstad, Michael Lindquist, Solfrid Molland, Lillebjørn Nilsen, Bendik Hofseth, Torbjørn Økland, Per Willy Aaserud, Geir Sundstøl, Elvira Nikolaysen, Jørgen Smådal Larsen og Frode Barth.
Vi kan forvente en helaften med en mitraljøse av intelligente metaforer. Øystein akkompagnert av sine musikere vil ta oss med til en verden der dogmer og legender fra flere religioner og ismer endevendes i et lekent, bittersøtt, humoristisk og skeivt kosmos – velkommen!”     Les mer.