KLEOPATRA PÅ BILTUR – rabatterte billetter!

Kleopatra på biltur, spilles i disse dager på Gamla Konsert og Scene i Oslo. Vi ønsker å tilby dere i Kunstnerforeningen rabatterte billetter til forestillingen.
I forestillingen spiller Solfrid Heier rollen som Vivi, en åpen og engasjert dame som elsker alt som er alternativt og vil bli den beste versjonen av seg selv, men som ikke alltid får de svarene fra universet hun er ute etter. Hun gir seg derimot ikke så lett, og innvikler seg i den ene komiske situasjonen etter den andre!
Forestillingen er regissert av Johan Osuldsen, kjent som bla. koreograf for Book of Mormon, Det Norske Teatrets musikalsuksess! Kåre Nybakk som er en av våre beste tekstforfattere innen humor og har skrevet manuset i samarbeid med Solfrid Heier. Ikke nok med det, Kleopatrakostymet er blitt designet av Jonny Nymoen, kjent fra The Great Garlic Girls, Norges mest kjente draggruppe. Dette er altså en forestilling med flere generasjoner av kjente og kjære utøvere innen norsk scenekunst!
Solfrid Heier har lang erfaring som skuespiller innenfor norsk TV, film og teater, og er kjent fra blant annet Skjær i sjøen (1965) og Operasjon Egon (1969). Kleopatra på biltur er hennes andre soloforestilling, etter storsuksessen Alkymisten av Paulo Coehlo.
Dere kan lese mer om forestillingen på Gamlas nettsider.
Vi tror at forestillingen kan være spesielt interessant for deres medlemmer, og ønsker å tilby dere rabatterte billetter (250,-) til forestillingene mandag 18. november og tirsdag 19. november kl. 19:30. Håper vi ser dere på forestilling!
Her er et klipp fra den aller siste scenen, spilt inn under premieren 4. November:
Billettene kan kjøpes via disse lenkene:
Mandag 18. november
Tirsdag 19. november