Frode Barth og Trond Bjertnes inviterer til release party
Min dokumentardebut “Dans på nevroser” blir sendt i NRK2, 13. Juni kl. 20.55 (reprise 14. juni kl.12.40). I den forbindelse vil vi gjerne invitere åndsfrender fra Kunstnerforeningen til dobbel-release på Deichmanske bibliotek, filial Grünerløkka, Schous Plass 10, kl. 20.00 samme kveld i 2. etg. Det blir en avdeling der Bjertnes og jeg fremfører smakebiter fra…
